I början / nike air barn mitten av 90-talet var tennissneakers så populära som basketskor i dag. Så mycket att min mamma fortfarande kallar alla sneakers "tennisskor" trots att hon aldrig har spelat tennis. Mycket av det hade att göra med Nike-utrustningen Andre Agassi och Pete Sampras, två megastar-idrottare från eran. När Sampras vann Grand Slam i dessa Air Oscillates, designad för honom av Tinker, ville vi alla ha ett par (oavsett om vi visste vad Grand Slam var eller inte).
Sneaker-kollaps har gått på samma sätt som det blir svårt att verkligen hålla reda på allt som tappar och de som är legitimt värda uppmärksamhet har inte samma effekt längre. Nike SB, jag tittar på dig ...
Titta, Nike firade Air Max 1: nike air dam s 27-årsjubileum i vad som kan vara den mest bisarra och godtyckliga marknadsföringspushen någonsin för bara några månader sedan. Föreställ dig hoopla som omger en jubileumsfirande som faktiskt är vettigt att säga, Air Max 95: s 20-årsjubileum? Det skulle bara nike air force 1 dam vara några månader vid denna tidpunkt, men vi har verkligen inte sett Air Max 95 på sistone så kanske de långsamt avvecklar dem och gör sig redo för en stor tid bas nästa år. Åtminstone hoppas jag att de är och att de tar tillbaka neon OG så att jag kan köpa ett par ...
Varning! Varning! Varning! Den här funktionen kan göra vissa hardcoreentusiaster arg. Många gillar inte förändring. Vissa är till och med arg på att Jordan till nike air force barn och med retrooriserar gamla skolmodeller i Jordanien. Men med framgången med våra senaste artiklar som: Topp 20 Nike Foamposites Vi vill gärna se och Air Jordan Colorways Sneakerheads vill se, var det dags att göra det till ett hack.
Det potentiella ljudspåret för Space Jam 2 skulle vara fantastiskt. Originalet hade tunga träffare som R. Kelly, D Angelo, Seal och Monica på den tiden (till och med Jay-Z har en komo i en av låtarna). Vad skulle motsvara idag? R. Kelly måste vara involverad på något sätt även om det är helt läskigt och förmodligen olagligt, men den mest troliga gruppen som rubriker ljudspåret skulle vara G.O.O.D. Musik på grund av Kanye West: s band till Nike (märk att utom Dwyane Wade är alla i filmen antingen en Nike- eller Jordan Brand-idrottsman).
Om du vill garantera dig själv några nike air force dam försäljningar, gör bara en sko med en helt svart överdel med rosa accenter och kallar den "Yeezy" så kommer du att vara inställd. Den vackra färgkombinationen har verkligen utnyttjats i år av inte bara Nike och Jordan Brand utan även andra märken. Även om Air Max 1 FB redan har ett slags pseudo-smeknamn och var tänkt att vara en hyllning till en fotbollsklubb, hindrade det inte att sneakerheads hoppade på bandvagnen med den här. Jag antar att de tycker att vit och färsk mynta är delar av Nike Air Yeezy 2 "Solar Red". Vet inte vad det handlar om ...